Direktlänk till inlägg 6 augusti 2017

Hop-on Hop-off

Av Pia Weijdegård - 6 augusti 2017 02:14

      

   

Började dagen med den sedvanliga promenaden men idag hittade vi en sjukt brant och lång trappa som vi valde att "springa" i. Fy för vad jobbigt.


Efter brunchen hoppade vi på Hop/on Hop-off bussen som tog oss till Lombardostreet, en av San Franciscos krokigaste gator. Att ta sig till den var en utmaning och det kommer att kännas i benen i morgon. Gatan var mycket kortare än vad jag hade tänkt mig men lika krokig och tokig som jag trodde. Vi fortsatte bussturen genom Fishermas Wharf, financial distrikt och vidare tillbaka till vårt område. Här åt vi en fantastisk måltid bestående av ribs och ris. Tyvärr finns ingen bild på den eftersom vi var så hungriga när vi fick maten så vi glömde helt bort att fota. Eftersom solen tittade fram lite valde vi att låta killarna ta ett dopp i vår takpool.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia Weijdegård - 10 augusti 2018 17:20

              Idag är det fredag och det innebär att det är sista kvällen på Rhodos😞. Vi har haft en underbar vecka. Perfekt väder, bra hotell och god grekisk mat och naturligtvis fantastiskt sällskap😉. vi avslutar med grekisk a...

Av Pia Weijdegård - 7 augusti 2018 18:04

                 Redan tisdag, tiden går fort när man var roligt sägs det ju och det stämmer. Vi har det nästan oförskämt bra. Igår var vi på stranden och vid poolen hela dagen. På kvällen tog vi bussen in till Rhodos stad, vilken puls😄. ...

Av Pia Weijdegård - 5 augusti 2018 21:12

    Vaknade halv sju och bestämde mig för att ta på gympaskorna och få en lång promenad i soluppgången. Det var ca26 grader och vindstilla. Det var en helt fantastisk soluppgång. Efter en ca timmes promenad återvände jag till hotellet. Jag och...

Av Pia Weijdegård - 4 augusti 2018 20:26

Rhodos dag 1     Efter en tidig morgon är vi nu äntligen på plats på Rhodos. Över 30 grader och en klarblå himmel, härligt. Vi var framme på hotellet vid ett och åt en sallad till lunch innan vi testade poolområdet🌞.   Flygresan gi...

Av Pia Weijdegård - 3 augusti 2018 19:12


    Nu är det dags igen. Jag och Milla åker till Rhodos i morgon. Bilen går klockan 05:00 så det blir att lägga sig i tid😉. Denna gång ska vi supporta några (typ 20 plus😩)ungdomar mellan 17 och 18 år. Sebbe och hans kompisar (10 per...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards